General
-
Multiplayer versie
Het leukste van het analoge spel SET vind ik dat je het met meerdere mensen tegelijk kunt spelen. Is volgens mij niet moeilijk om toe te voegen en geeft extra dimensie aan game
14 votes -
na highscore vastlopen
Wanneer je een spel hebt afgemaakt. En vervolgens direct de highscore bekijkt gaat alles nog goed. Wanneer je dan op het kruisje drukt en weer een new game start gaat het mis. Hij is al regelmatig vastgelopen en uit zichzelf terug gegaan naar het dock.
6 votes -
6 votes
-
Leeg veld
Soms als ik op pauze heb gedrukt en ik daarna resume game doe krijg ik een leeg veld, maar de tijd loopt wel gewoon verder. Wanneer ik opnieuw pauze doe en terug ga naar het Dock en daarna weer resume game doe gaat het wel weer goed. Ik kan niet echt zeggen of er een bepaald level of score of andere handeling aan vast zit.
4 votes -
Player profiles
Maak een spelersprofiel aan (zou een kwestie moeten zijn van enkel een nickname kiezen) om mee te doen met de online high scores. En je zou op je iPhone moeten kunnen switchen van profiel.
Resultaat:
* voorkomt dupes in de high scores
* mogelijkheden voor persoonlijke statistieken
* mogelijkheden voor community-wat-dan-ook-dingen3 votes -
Game play video trailer
Make a video/slideshow/web page that shows the game play. A video might be a lot of work, but could be embedded by reviewers. This usually helps me more than any amount of text to get an idea of whether I'll like the software.
3 votes -
Options for vibration
I'd like to be able to switch off the vibration in game. Everything else is perfect if you ask me! Thank you!
3 votes -
3 votes
-
Maak 'How to Play' duidelijker
De helppagina's van 'How to Play' beginnen een beetje onduidelijk en vaag. Meer plaatjes graag en minder tekst!
2 votes -
Oude game verdwijnt na starten practice mode
Wanneer je een normale game begint, die pauzeert, dan naar Practice gaat en weer terug, dan kan je niet je oude normale game resumen.
1 vote -
maken it clearing when you go up a level and levels do
It is unclear to me when I go up a level. Which conditions need to be met to advance to the next level? In addition I'd also like to know which effect leveling up has. So far I haven't seen any noticable difference.
1 vote